Julens outfits 2013

Hejhej fina ni, hoppas ni har haft en mysig jul
 
Jacka: Åhlens
Byxor: H&M
Topp: H&M
Kjol: Lindex
Klänning: H&M 
 
Jag är ägare till en fantastiskt snygg djungelklänning (verkligen tarzan and jane), den är dock något år gammal på nacken, men det kvittar, den är helt perfekt att använda igen. Har inte hur mycket pengar som helst, så kan inte köpa nya kläder hela tiden precis. The dress ska jag ha på mig imorrn och I år blir det att fira nyår i Malmö hos vänner, som omväxling för en gångs skull. Det blir finklätt och italiensk meny och på tolvslaget ska vi ut och kolla på fyrverkerierna! Längtaaaar!
Den underbart söta, blommiga toppen ligger också på ett "dock", för den är en aning för kort (för min storlek, trots M), så den måste nästan användas enbart till kjol eller höga byxor, menmen, I don´t mind! Så himla söt! Kjolen är dessvärre inte längre tillgänglig att köpa, en av mina favoriter! Älskar korta kjolar tillsammans med koftor och söta blusar. Ska försöka hitta en fin, vit, böljande blus lite senare, you can never get enough blouses!
agnesandersson
2014-01-02 @ 14:09:35
URL: http://acha.blogg.se

Hoppas du har haft en bra start på det nya året finis!
kram

Svar: Tack så mycket! Hoppas på detsamma! :)
Julia Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0