Ett sent GOD JUL!

 
Jag börjar med att önska er God Jul! Lite sent nu kanske, men äsch! Än är den inte över!
Det har hänt mycket den här julen, men den nog bästa händelsen, och som en liten tidig  julklapp till mig själv var när jag tatuerade mig i början av december på Zoi Tattoo i Malmö. Rekommenderar Zoi starkt, jätteläcker studio och trevlig personal samt så är dem allihop hemskt duktiga, han som gjorde min heter Jack. Nu är tatueringen helt ytläckt, len och fin och jag kan inte vara mer än nöjd och varje gång jag ser på den dyker ett leende upp. 
Om ni undrar, är den till minne av min gammelmormor som gick bort förra året, så den har en ganska stor betydelse. Hon brukade säga med glimten i ögat "äh, det spelar ingen roll!", charmig tant. När jag tänker tillbaka på henne är det den första frasen som dyker upp, så det kunde bli en mer passande tatuering tyckte jag, and it sure did. Lite humoristisk, gullig och ett peppcitat som jag kan snegla på om jag någonsin skulle känna mig nere.
 
 
 Fick dem här gulligheterna i julklapp av fina vännen Matilda! Tack!
 
 
 
Mamma har gjort sitt bästa med att ta fram julstämningen, och trots inga julflingor i år så kände vi av det ändå. När granen kom fram så löste allt sig, ni vet, granlukten.. ♥
 
Om du är svensk så förstår du, om du vet, så vet du också att man inte kan få nog.
 
En tjejs dröm är kanske en jul full med skönhetsprodukter och kläder och det är i stort sett så jag har haft det. Fick många fina klappar, blev toklycklig över allt. Ögonskuggekitet från sephora av syrran kom som en chock likaså sängkastet, handskarna, silverringen och alla små fina sminkpenslar jag fick av föräldrarna. Ska låsa in mig på rummet tills vidare och bara gotta mig.. kommer se ut som Angelina J när jag kommer ut.
Igårkväll tog jag ett bad med lite badsalt som jag fick och smörjade sedan in mig med en body lotion som luktade kokos.. det var så underbart..
 
 
Ringen som jag fick av mamma och pappa är oehört cool, snygg och enkel. Precis min stil. Ser ut som ett litet tefat! Annars den här julen har jag njutit av god mat och sällskap, de sista julbilderna från nyår lär läggas upp efter tisdag.
 
Ha det fint sålänge fina fina ni
 
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland
2014-01-02 @ 00:24:28
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Vilken fin och betydelsefull tatuering! :)

Svar: Tack! Kul att höra! :)
Julia Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0