Löften om allt vi vill ha

Dina Nyårslöften?
 
- 2014 kommer vara ett år då jag ska börja bli mer kräsen angående vilka personer jag umgås med/vänskap och kärlek, för nu under dem år jag har haft förhållanden på förhållande har jag nu äntligen lärt mig vad jag verkligen vill ha, men det betyder inte att det finns fortfarande saker jag kommer att upptäcka och söka efter på nytt senare. Att vara singel är något många fasar för, i maj avslutade jag ett förhållande och det var självklart kämpigt till en början. Men nu, är det ganska skönt att vara själv. Det låter kanske dumt för vissa, men det är ibland skönt att bara vara. Jag har fått tiden till att tänka mer på mig själv sen dess, på skolan och många andra saker som jag dessvärre försummade under det förhållandet. Och under 2014 tror jag nog att jag vill fortsätta vara singel tills, såklart, om man nu skulle träffa en kille. Men då ska det kännas fantastiskt och verkligen klicka rätt på så många punkter, för nu vet jag vad jag verkligen vill ha. Änsålänge i alla fall. 
 
- Ska självklart försöka att hålla igång bloggen så bra som möjligt och hoppas på att få lära känna andra som också skriver :)
 

- Spara ihop till en instax mini polaroidkamera från urban outfitters, ta söta bilder på vänner, nya bekantskaper, eller andra tillfällen, den är såsåsåså cute! Jag har alltid varit en minnesmänniska, sparar alltid ALLT och lägger undan gömmorna i mina små lådor. 

- Inte köpa så mycket kläder.. hehehe.

 

- Jag vill hitta mer ny, eller gammal musik som jag har missat. Som en alltid sammanställa en bra spotifylista som ska fortsätta förgylla mina tågresor och instagramkvällar i sängen. 

 

- Fortsätt att spara till New York resan som är bokad och klar! 

 

- Som alltid ska jag fortsätta att göra mitt bästa i skola och jobb, måste sluta med att jämföra mina ambitioner med andras, vilket jag har haft en tendens till. 

 

- Var mer kreativ, ta tag i gamla ideér. Investera en slant till oljefärg och börja måla. 2013 var verkligen ett stilla år.. alltså: våga våga mer! 

 

- Skaffa fler tatueringar vore ju kul.. hehe. 

 

- Ät nyttigare. Yepp.

 

- Har en längtan av att se mig omkring mer i naturen, resa mer, bara ta med mig kameran och fota. Kanske förbättra portfolion?

 

- Skit i att gymma, tänk inte ens på träning. 

 

- Slappna av mer. 

 

- Investera i några fler basplagg är aldrig en dum idé! En söt, prickig sommarklänning..

 

- Bli bättre på att dansa.

 

- Läs en bra bok under sommaren, eller två. Jag avskyr, tyvärr att läsa böcker, de måste verkligen fånga mig med dem första meningarna för att jag ska fastna. 

 

- Jag måste börja tro mer på mig själv, ska inte tänka så mycket på vad andra kommer att känna om mina verk utan jag måste gör det som jag vill göra och få utlopp för mina tankar. 

 

- Skratta mycket och var inte rädd för att vara fånig. 

 

Ha det fint sålänge. Var snälla mot varann, förbli ödmjuk och arbeta hårt. 

 
Johanna - A dream as a model ♥
2014-01-03 @ 23:42:08
URL: http://jonza.blogg.se

kul att få läsa! Och bra blogg :D

Elin (Fotoblogg)
2014-01-04 @ 09:57:13
URL: http://eli.webblogg.se

Svar: Tack så mycket! :)

Bra nyårslöften, själv har jag inget godis på 6 månader :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0